stílusterápia

Önbizalomról 70 percben..

2015. február 12. - renatabernadett

Limpár Imre szakpszichológus tartott előadást a napokban az ELTE-n. A téma igen nagy népszerűségnek örvendett, pláne, hogy ezt még a címben számmal is párosították, mert ugye, mi szeretjük a számokat. Így is lett. Közel 500-an vettünk részt, és nyitottuk meg elménket a fejlődésnek.

Ki-ki a maga életszakaszára értelmezte a hallottakat, így én a stílusterápia jegyében és az önkifejezésben ültem ott a 164-es sorszámmal, az egyetemi padban. Szó volt komfortzónáról, önértékelésről, önbecsülésről, önbizalomról, önszeretetről, könyvajánlásról és sok humoros történetről, amit igazán jól és őszintén adott elő Limpár Imre. Ezekből fontosnak tartom kiemelni az önszeretetet.

onszeretet_lips_1.jpg

Ha nem szeretjük magunkat, akkor se önbecsülés, se önbizalom nem jön szembe velünk a körúton. Ahhoz, hogy erre rájöjjünk nem kell Freud tanait bemagolni de engem, akkor ott, ez megébresztett. Elgondolkoztattak azok az elcsépelt, magazinokban, önfejlesztő vagy, ahogy tetszik, self-help könyvekben, online fórumokon olvasott - "írd le, hogy mit szeretsz önmagadban" - mondatok. Sok pszichológiai előadáson, tanfolyamon vettem részt és olvastam el könyveket a témában, így határozottan tudom mondani, hogy van valami mágikus ezekben a mondatokban, ha igazán el hisszük és igazán akarjuk. Képesek vagyunk kilépni a komfortzónánkból! Fontos, hogy legyen egy jövőképünk egy víziónk. A nélkül nehéz lesz, mert nem tudjuk, merre menjünk. Számos lehetőségünk van inspirálódni, megtalálni az utunk. Igen, szükség van egy kis lassulásra, hogy észrevegyük a körülöttünk lévő lehetőségeket.

indian_women.jpg

Kérlek, mikor elolvastad a bejegyzésemet, tedd fel ezt a kérdést magadnak, s az első választ, ami beugrik, írd le;

Ki vagyok én? 

A bejegyzés trackback címe:

https://stilusterapia.blog.hu/api/trackback/id/tr907164365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása